Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

2013 - az első nekifutás...

2016. június 24. - Bakó Csaba

Amikor a következő évben a nevezésen gondolkodtam, rájöttem, hogy a B távot simán meg tudom csinálni, legfeljebb javítok pár percet az eddigi időmön. Mi lenne, gondoltam, ha megpróbálkoznék az extrém A távval?    

Ez 211 Km-t és 7049 méter szintemelkedést jelent.   Ezt már igazi kihívás, ezt meg kell próbálni - gondoltam.

Barátaim próbáltak lebeszélni - mert ehhez már rendszeres edzések kellenének, én meg csak hobbi kerékpárosnak tartom magam - de én nem hagytam magam, gondoltam csakazértis megcsinálom egyszer az A távot.

Be is neveztem a Trophy A távra,   de ekkor még nem írtam részletes beszámolót.

Röviden ennyi volt:  

Jól ment a tekerés, viszont nagyon sok volt a szint,  iszonyatosan elfáradtam és a 100-Km-nél lévő időmérő ponthoz már 7 perces késéssel érkeztem.  Szerencsémre viszont késett a személyzet és engem itt még nem állítottak ki, ezért tovább tudtam menni a 130-as időmérő pontig.  Az utolsó lehettem már akkor, mert a következő emelkedőn utolért a seprű,  aki egy elektromos bringával jött mellettem egy darabig.  Ekkor már éreztem, hogy nem lesz meg a szintidő.  Viszont a 130 Km táv még így is több volt, mint a B táv 119 Km-e,  és szintben is kb 4.500-nál jártam már ekkor,  szóval tulajdonképpen elégedett voltam magammal.

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr678837290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása