Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

2017-03-25 – Pilis tető – Dobogókő túra

2017. március 29. - Bakó Csaba

Hétvégi hosszú edzés gyanánt…  

Úgy döntöttem, hogy elkezdem a rendszeres hétvégi hosszabb távú edzéseket. Nagyon kedvelem a Dobogókő oda vissza távot,  ezért ezúttal is ezt választottam.  Az útvonalam odafelé a hegyeken keresztül vezetett:  Hárs hegy,  Hármas-határ hegy, Ürömhegy, Nagy Kevély, Két bükkfa nyereg majd Pilis tető.  Utána legurultam ismét a Két Bükkfa nyereghez, majd feltekertem Dobogókőre.  Végül gurulás következett Szentendréig, onnan pedig a Duna parton hazáig.

Pár hét múlva már jó lenne a hegyeken keresztül jönni visszafelé is. Ehhez ma még nem éreztem elég erőt magamban.

Illetve még bele lehet majd tenni a Pilismarótra való legurulást és visszatekerést.

Jól esett :-)  Folytatás hamarosan!!

utvonal-03-25.jpg

dsc_1754.JPG

dsc_1755.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr4612385463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása