Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

2018-07-08 – Duna MTB Maraton – Esztergom…

2018. július 17. - Bakó Csaba

Miután itt tavaly is a középtávon mentem hasonló körülmények között, ezért azt gondoltam, hogy ez a verseny nagyon jól meg fogja mutatni, hogy mennyit számít az új bringa, azaz időben mennyit tudok javítani a tavalyi 4.27-es időmhöz képest.   Én titokban egy 4 óra alatti idővel lettem volna elégedett, de nem nagyon bíztam benne.

Aztán a verseny nagyon jól ment, jó helyről indultam, nem voltam nagyon hátul, nem nagyon kellett előzgetnem és engem se nagyon előztek.  Talán egyszer volt, hogy kicsit féltem, amikor egy nagy lejtőn egy hosszú traktornyomos részen véletlenül lejöttem az ideális ívről,  és belementem nagy sebességgel egy mély hosszanti nyomba, amibe nem nagyon szerettem volna, de nem tudtam elkerülni.  Szerencsére azonban meg tudtam oldani, és ki tudtam rántani az elejét,  mindenesetre ez meleg helyzet volt, könnyen nagy esés is lehetett volna belőle.  Az emelkedőket végig jól bírtam, sőt sok helyen, ahol a többiek már tolták, én feltekertem, gondoltam edzeni kell a Salz-ra.

Végül 3,57-es idővel értem célba J  és Master3-ban a 14. lettem.  Ha ennyit tudok javulni a Salz-on is időben, akkor már túl tudok majd menni a 130 Km-es ponton (ami most 116-nál lesz), ez nagyon bíztató a szombati Salz-ra nézve.  Mit ahogy az is, hogy az időjárás jelentés kellemes bringaidőt mond Bad Goisern-ben,  napocska-felhőcske,  esetleg némi zápor.   Ha ez is így összejön,  szerintem van esélyem szombaton a fekete póló megszerzésére.

Hamarosan meglátjuk. 

dunamaraton-2018-2.JPG

dunamaraton-2018-3.JPG

dunamaraton-2018-4.JPG

dunamaraton-2018-1.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr6114119531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása