Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

2019-05-18 – Bakonyerdő Maraton…

2019. május 28. - Bakó Csaba

Kedvenc versenyemen ismét a középtávon indultam, 71 Km és 1.500 méter szint várt ránk.   Sajnos a héten szinte minden nap esett valamennyi eső, ezért saras versenyre számítottam (mint tudjuk:  a MountainBike nem teremsport…)  ennek ellenére nem volt nagyon sáros a verseny, csak néhány saras rész volt, főleg felfelé, ezeken tolni kellett,  bár szárazon feltekertünk volna simán.

A Cuha völgyi gázlók megint nagyon élvezetesek voltak,  nagy volt a víz,  mindkét cipőm csurom vizes lett, de az élmény megérte.

Master3-ban  a 25 indulóból 19. lettem,  4.39-es idővel.   Keveset edzettem az idén tavasszal, de jól ment a verseny,  így is két perccel jobbat mentem, mint tavaly (igaz, akkor még a régi bringával indultam)

Jövőre sem hagyom ki :-)

dsc_1822.jpeg

utvonal-2019.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr8314848094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása