Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

Salzkammergut Trophy – 2018 – „A” táv ismét…

2018. július 18. - Bakó Csaba

Július 14, szombat,  Bad Goisern. 

(több kép az oldal legvégén :-) )

Idén azt mondtam, hogy csak akkor indulok el újra az A távon, ha sikerül egy másik bringát beszereznem, ami kevésbé nehéz. Egyébként a régi sárgám bőven elég a B távra.

Ez szerencsére most tavasszal sikerült és venni tudtam egy Cube Reaction GTC karbon bicajt,  29-es kerékmérettel,  3x10-es váltóval,  ami pont nekem való.

Az A táv most nagyon jól ment, kifejezetten élveztem, hiszen szép bringaidő volt, nem esett egy csepp eső sem, és nem is volt nagyon meleg,  kivéve délután a Hallstadt feletti résznél.   A campingben is nyugalom volt,  most aludtam a legtöbbet a verseny előtt, az eddigi A távos versenyekhez képest: legalább 4 órát.   

Az idén az új bringámmal az összes eddigi időmnél jobbat mentem :-)

Reggel 5.00 órakor indultunk Bad Goisern-ből,  és a 36-os limitpontnál,  amit most 8.00-ról  8.30-ra visszaemeltek,  még 40 perc előnyöm volt a szintidőhöz képest, aztán 79 Km-nél, Bad Ischl-nél még mindig volt majdnem 30 perc. Utána sok éves sikertelen próbálkozás után végre elértem a 116-os limitpontot is, bár ott már csak kb. 15 perc előnyöm volt. (A tavalyi 130 Km-es limitpontot is elértem volna vagy 20 perc előnnyel, ha még ott lett volna a limit, ahol tavaly…)   Aztán mentem tovább a Hallstadt-i tó körre, amit szintén szépen letudtam, de utána jött a Salzberg emelkedő...   Ott azonban teljesen elfogytam, és érdekes módon nem izomból, hanem tüdőből nem bírtam, lehet, hogy a meleg miatt, szóval ott nagyon lelassultam, de azért becsülettel feltoltam a bringát a Salzberg tetejére és legurultam a 152-es  limitponthoz, hogy legalább ne DNF-fel szálljak ki, hanem TL-tel, ami azt jelenti, hogy még mentem volna tovább, csak az szintidőbe nem fértem bele.  (DNF - Did Not Finish, TL - Time Limit)    Ott egyébként már kb.. fél óra hátrányom volt és kb 5 másik indulóval együtt állítottak ki minket egy lélegzetelállítóan szép helyen, ahol egy szurdok felett egy nagy híd ível át. (kép a végén)

A kiállítás után innen egyenesen legurultam Hallstadt-ba,  és onnan még visszatekertem Bad Goisern-be, ami még 13 Km-re volt.  Így lett az Endo track összesen 172 Km-es.  

Kb 5.000 méter szintet tekertem le tehát a 152 Km alatt, és még kb 2.000 lett volna hátra.

Nagyon élveztem az A táv mezőnyében tekerni, ez sokkal lendületesebb, mint a B távé.  Az útvonalat is kedvelem, sok szép részt kihagy az, aki csak a B távon indul.  Ráadásul így sokkal többet is  tudtam tekerni, mintha a B távon indultam volna.   Azt azért sajnálom, hogy megint póló nélkül jöttem haza, (csak az kap pólót, aki teljesíti a választott távot...)  pedig így, hogy sokkal többet mentem Km-ben és szintben is mint a B táv,  igazság szerint legalább a B táv pólóját megkaphattam volna. Javasolni is fogom majd ezt a kis figyelmességet a  szervezőknek.

Jövőre újra nekifutok az A távnak, talán kicsivel több edzéssel.

A rajtszámom és a szintvonal:

0-rajtszam-es-szintvonal.jpg

 A rajt előtt, reggel háromnegyed 5-kor:

dsc_0266.JPG

A Raschberg tetején reggel 6.22-kor:

sportograf-6-22.jpg

Szintén a Raschberg-en,  6.28-kor:

sportograf-6-28.jpg

Ewige Wand - először,  reggel 6.32-kor:

sportograf-7-32.jpg

Altaussee felé, reggel 8.53-kor:

sportograf-8-53.jpg

Ewige Wand, másodszor, 13.40-kor:

sportograf-13-40.jpg

Ez is:

sportograf-13-41.jpg

Lauffen, a sikátor után, a hídon, 13.49-kor:

sportograf-13-49.jpg

Hochmuth után, a Hallstadti tó irányában,  15.19-kor:

sportograf-15-19.jpg

A Hallstadt feletti Salzberg közepe tájékán, ez meredek volt, itt már csak tolni volt erőm,  17.07-kor:

sportograf-17-07.jpg

Itt állítottak ki, ennél a pontnál, 17,40 körül:

dsc_0268.JPG

De innen még haza kellett tekernem Bad Goisern-be, ami még vagy 20 Km volt (szerencsére már csak lefelé, vagy egyenesen).  Az útról látszott Hallstadt is:

dsc_0270.JPG

No és persze a brigám is megérdemli, hogy ide kerüljön, hiszen nélküle az egész nem jöhetett volna létre:

_20180526_184338.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr1614119603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása