Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

2012 - a következő állomás...

2016. június 24. - Bakó Csaba

A következő évben újabb TOP maraton-ok jöttek, aztán a Salzkammergut Trophy B-táv ismét,   és itt már 10:02-es idővel futottam a célba, úgy, hogy közben az idő 70%-ban esett az eső, és nem volt hosszú nadrágom, nagyon fáztak a térdeim, ezért a lejtőkön fele olyan lassan mentem, mint ahogy bírtam volna egyébként.

A többi ismerősöm 9 óra alatti időt ment akkor.   Ekkor határoztam el, hogy beszerzek minden olyan felszerelést, ami biztosítja, hogy bármilyen rossz időjárás esetén is végig tudjak menni, normális sebességgel.   Vettem is hosszú nadrágot, külön térdvédőt, szélmellényt, hosszú kesztyűt illetve hosszú bringás felsőrészt is.     (hiszen mint tudjuk: nincs rossz idő, csak rossz felszerelés)

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr518837286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása