Megcsinálom az A Streckét - csakazértis...

A Strecke - csakazértis

A Strecke - csakazértis

2016-07-22 – Két héttel a verseny után…

2016. július 22. - Bakó Csaba

 Két héttel a verseny után már körvonalazódik, hogy mit fogunk tenni jövőre:

 

 Alapvetően látszik, hogy  egy jobb,  könnyebb bringa sokat dobna a teljesítményemen. Ezért azt már most elhatároztam, hogy igyekszem beszerezni egyet, még a jövő évi edzések elkezdése előtt.

 

 Összehasonlítottam az időeredményeimet a többi magyar versenyzővel – aki végig is ment –  és azt láttam, hogy alapvetően nem kell sokat javulnom, de ehhez a kis javuláshoz is mindenképpen máshogyan kell edzenem.  Egyrészt többet,  másrészt célirányosabban, keresve a meredekebb emelkedőket,  mert amiken most szoktam edzeni,  azok sajnos sokkal lankásabbak, mint a Salz átlag.  Mindig meglepetés ér ott, hogy milyen meredekek is ezek az utak.   Nemrég egy ismerősöm mutatott is egy ilyet a Hármas Határhegyen,  és elhatároztam, hogy amikor csak tudok, oda fogok járni edzeni és mérem az időket.  Ha azon tudok javulni, akkor lesz csak esélyem jövőre az A távon.

 

 Merthogy megpróbálom megint,  ez nem is lehet kérdés !

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://a-strecke-csakazertis.blog.hu/api/trackback/id/tr138907810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása